giveaway

9:43 PM anna m. 14 Comments







jakiś czas temu postanowiłam 'zmaterializować' kilka swoich zdjęć,
na początek w wersji pocztówek i naklejek.

chętnie oddam w dobre ręce kilka z nich.
wystarczy, że zostawicie komentarz
z informacją, którą kartkę chcielibyście dostać


* na komentarze czekam przez najbliższy tydzień.
   jeśli chętnych będzie więcej niż kartek, zorganizuję loterię :)

** wszystko wydrukowane z pomocą moo


Some time ago I decided to print some of my photos 
as postcards and stickers, just for fun, and to see how they will turn out. 

If you'd like to receive one, 
just leave a comment saying which card you'd like! 


* i will decide next week, 
   if there will be more people than cards available, i'll organize a lottery

** all printed by moo.


14 comments:

  1. ja! ja! ja chcę taką! z Kopenhagi, przepiękną, a jak będzie można dwie, to ta z Chorwacji jest też cudowna. czekałam na to! wiesz o tym.

    ReplyDelete
  2. Och, pragnę dostać przepiękną Chorwację! :)

    ReplyDelete
  3. The stickers are exquisite But really, each one is beautiful! :)

    ReplyDelete
  4. Pięknie proszę o Berlin :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. bardzo by było miło dostać od Ciebie Londyn
    pozdrawiam Paweł :)

    ReplyDelete
  6. Och, ja też bym chciała Chorwację..

    ReplyDelete
  7. ja bardzo! a najbardziej Kopenhagę :)

    ReplyDelete
  8. te letnie z wodą.
    zresztą wszystkie cudne... ,mmm i naklejki :))

    ReplyDelete
  9. They are all very beautiful, but the Berlin-Set is my favourite! ♥

    ReplyDelete
  10. Cudnie.
    <3
    Proszę proszę o Londyn albo Kopenhagę. Nie wiem.nie wiem.
    :-)

    ReplyDelete
  11. Proszę ślicznie o tę tajemniczą Kopenhagę! :)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Copenhagen, London or Croatia Please. But will be better if it's printed by Print Peppermint
    they provide the best and finest quality business cards with much affordable price.

    Plus! they offer a FREE SAMPLE PACK which is really awesome!

    I got mine and it's pretty amazing.

    Check 'em out and let me know how you find their work. :)

    ReplyDelete