6.3 klart

9:13 PM anna m. 10 Comments








































































































































































södermalm ma mnóstwo oblicz, to zdecydowanie moje ulubione.
źle sypiam, codziennie o 2 w nocy ptaki zaczynają bardzo głośno śpiewac.
z drugiej strony, w końcu jest słonecznie, obiady jadam zwykle nad wodą, nie będę narzekac.


i kiedy w końcu zrobiło się tak pięknie, przyszedł czas, żeby kupić bilety powrotny. na stałe.


i am trying to enjoy spring.
and trying not to think about the tickets back home, that i just bought yesterday..

10 comments:

  1. jestem absolutnie zakochana w Twoich zdjęciach, wiesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mnie to cieszy, ale może jednak
      nie w zdjęciach a po prostu w sztokholmskich widokach :)?

      Delete
  2. przepiękne te ptaki, Anna! i bilety powrotne też! :) uściski.

    ReplyDelete
  3. Love the picture of the little birds !

    ReplyDelete
    Replies
    1. and you're not the only one ;)

      but it was not that difficult to take,
      there is so many sparrows in here!

      Delete
  4. będziesz tęsknić, ale to dobre :)

    czasem się łapię na tym, że coś sobie marudzę, jak przez długi czas nie wrzucasz nic nowego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach, będę tęsknic, ale mam nadzieję, że też będę często wracac.

      i strasznie miło mi to słyszec, ale najwięcej zdjęc mogę obiecac dopiero pod koniec czerwca, kiedy w końcu ostatni wielki zestaw klisz zostanie wywołany. :)

      Delete
    2. Ania - kiedy ja na stałe osiądę w STH zapraszam - będzie mi brakowało twojej wizji STH - choć kocham to miasto, to właśnie twoje zdjęcia powinny inkrustować każdy album i każdy przewodnik o tym mieście i nie tylko o tym. Kiedy lot ? No i wpadaj tak często jak będziesz miała okazję - Sztokholm ma wiele twarzy, a wiem, że żadne z nas nie pozna wszystkich :) Pozdrawiam !

      PS. Te i ostatnie zdjęcia to analog czy cyfrówka ?

      Delete
    3. Dziękuję, choc to na pewno nie bylyby typowe przewodniki, w moje ulubone fragmenty miasta na szczęscie zbyt wielu turystów nie zagląda ;)

      w tym poście zdjęcia już z kliszy, w poprzednim cyfrowe.

      pozdrawiam również! :)

      Delete