-1.0

11:23 PM anna m. 0 Comments

























joannahellgren.com

kilka tygodni temu, znów zupełnie bezcelowo znalazłam się gdzies w okolicach st eriksplan.
po krótkim spacerze znów zupełnie bez celu zajrzałam do jednego ze stadsmission.
tego, w którym najwięcej książek o muzyce.

przejrzałam dokładnie wszystkie regały, aż przypadkiem na szafie w rogu
dojrzałam 'Frances'. na prawie pustej szafie. aż dziwne, że nikt jej wcześniej nie zabrał.
wróciłam do domu, usiadłam na łóżku, i pół godziny później byłam już zakochana.

nie będę już wypatrywac na sztokholmskich ulicach karin d., teraz będę szukac joanny.
ach. aż szkoda, że świat frances dostępny jedynie w wersji francuskiej i szwedzkiej.


i was so lucky to find this book by joanna hellgren in one of stockholm's stadsmission places.
it is truly the most fascinating and beautifully drawn graphic novel i have read.
tyvärr, the book is available only in french and swedish.

0 komentarze: